EĞİTİM FAKÜLTESİ
Millî Eğitim Akademisi tarafından hayata geçirilen ve Türk eğitim sisteminde köklü bir yönetim reformunu hedefleyen "Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı" Muş'ta başarıyla gerçekleştirildi. Programın ardından, sürecin işleyişini ele almak ve katkı sunan akademisyenleri onurlandırmak amacıyla Fakültemizde kapsamlı bir değerlendirme toplantısı düzenlendi.
Toplantıya Muş İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Mehmet Özçelik, Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Veysel Emir Eke ile program kapsamında geleceğin okul yöneticilerine ders veren akademik personel katıldı.
Eğitimlerin Muş bünyesinde sağlıklı, verimli ve eksiksiz bir şekilde yürütülmesini sağlayan değerlendirme toplantısında, programa katkı sunan akademisyenler unutulmadı. Muş İl Millî Eğitim Müdürlüğü ve Fakülte yönetimi tarafından, program kapsamında geleceğin yönetici kadrolarını yetiştirmek için yoğun emek harcayan ve eğitim veren tüm akademik personele "Teşekkür Belgesi" takdim edildi.
Eği̇ti̇m Fakültesi̇