Menü
ANASAYFA
HAKKIMIZDA
DEKANIN MESAJI
TARİHÇE
MİSYON - VİZYON
Personeller
GÖREV TANIMI
ORGANİZASYON ŞEMASI
HİZMET STANDARTLARI
AKADEMİK
BÖLÜMLER
EĞİTİM BİLİMLERİ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ABD
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ABD
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ABD
EĞİTİMİN FELSEFİ, SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ ABD
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ABD
EĞİTİM YÖNETİMİ ABD
HAYAT BOYU ÖĞRENME VE YETİŞKİN EĞİTİMİ ABD
GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ
MÜZİK EĞİTİMİ ABD
RESİM İŞ EĞİTİMİ ABD
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ABD
MATEMATİK EĞİTİMİ ABD
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ABD
TÜRKÇE EĞİTİMİ ABD
TEMEL EĞİTİM
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ABD
SINIF EĞİTİMİ ABD
ÖZEL EĞİTİM
İŞİTME ENGELLİLER EĞİTİMİ ABD
GÖRME ENGELLİLER EĞİTİMİ ABD
ÖZEL YETENEKLİLER EĞİTİMİ ABD
ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ ABD
YABANCI DİLLER EĞİTİMİ
ARAP DİLİ EĞİTİMİ ABD
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ABD
KALİTE
KURUMSAL >>
Misyon
Vizyon
Temel Değerler
Politika
PUKÖ DÖNGÜSÜ
KOORDİNATÖRLÜKLER VE KOMİSYONLAR >>
KALİTE KOMİSYONU
KALİTE YÖNETİM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
KOMİSYONLAR VE ÇALIŞMA GRUPLARI
RAPORLAR >>
Birim İç Değerlendirme Raporu (BİDR)
Program Öz Değerlendirme Raporları
İç Kontrol Standartları Gerçekleştirme Raporu
Memnuniyet Raporları
Kalite Politikası
Kalite Güvence Yönergesi
Kalite Güvence Rehberi
Liderlik, Yönetişim ve Kalite Politikası
Eğitim Öğretim Politikası
Toplumsal Katkı Politikası
PLANLAR >>
Stratejik Plan
Faaliyet Planları
İç Kontrol Standartları Uyum Eylem Planı
Performans Programları
EĞİTİM FAKÜLTESİ İYİLEŞTİRME PLANI
Performans İzleme Planları
İŞ AKIŞ SÜREÇLERİ
PAYDAŞ İLİŞKİLERİ
AKREDİTASYON
AKREDİTE OLAN PROGRAMLAR
NEDEN AKREDİTASYON?
FAKÜLTE AKREDİTASYON KORDİNASYON BİRİMİ
BİRİM DIŞ DENETİM EKİBİ
BİRİM TOPLANTILARI
FAYDALI LİNKLER
DEKANA YAZ
İletişim
Ara
TR
/
EN
TR
EN
Muş Alparslan Üniversitesi Ana Sayfa
Hızlı Erişim
FAKÜLTE TANITIM VİDEOSU
DERS PROGRAMLARI
SINAV PROGRAMLARI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ
ÖĞRENCİ DANIŞMANLARI
DİLEKÇE - FORMLAR
ÖĞRENCİ FORMLARI
PERSONEL FORMLARI
ANKETLER
SÜREÇ YÖNETİMİ EL KİTAPLARI
Akademik Birimler Süreç Yönetimi El Kitabı
İdari Birimler Süreç Yönetimi El Kitabı
SAYILARLA MAUN
BOLOGNA
Maun Bologna Rehberi
Bologna Ana Sayfa
MÜFREDAT VE DERS İÇERİKLERİ
PROTOKOLLER
MEZUNLARLA İLETİŞİM
KARGEM
FAKÜLTE OKUL İŞBİRLİĞİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI
FOTOGRAF GALERİSİ
İŞ BİRLİĞİ YAPILAN KURUMLAR
ÖĞRETMEN AKADEMİSYEN SEMİNERLERİ
KODA
ERASMUS + KOORDİNATÖRLÜĞÜ
DERGİMİZ
ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ-OBS
UZEM
AKADEMİK TAKVİM
Arama Yap
Ara
EĞİTİM FAKÜLTESİ
ANASAYFA
HAKKIMIZDA
DEKANIN MESAJI
TARİHÇE
MİSYON - VİZYON
Personeller
GÖREV TANIMI
ORGANİZASYON ŞEMASI
HİZMET STANDARTLARI
AKADEMİK
BÖLÜMLER
EĞİTİM BİLİMLERİ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ABD
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ABD
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ABD
EĞİTİMİN FELSEFİ, SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ ABD
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ABD
EĞİTİM YÖNETİMİ ABD
HAYAT BOYU ÖĞRENME VE YETİŞKİN EĞİTİMİ ABD
GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ
MÜZİK EĞİTİMİ ABD
RESİM İŞ EĞİTİMİ ABD
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ABD
MATEMATİK EĞİTİMİ ABD
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ABD
TÜRKÇE EĞİTİMİ ABD
TEMEL EĞİTİM
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ABD
SINIF EĞİTİMİ ABD
ÖZEL EĞİTİM
İŞİTME ENGELLİLER EĞİTİMİ ABD
GÖRME ENGELLİLER EĞİTİMİ ABD
ÖZEL YETENEKLİLER EĞİTİMİ ABD
ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ ABD
YABANCI DİLLER EĞİTİMİ
ARAP DİLİ EĞİTİMİ ABD
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ABD
KALİTE
KURUMSAL >>
Misyon
Vizyon
Temel Değerler
Politika
PUKÖ DÖNGÜSÜ
KOORDİNATÖRLÜKLER VE KOMİSYONLAR >>
KALİTE KOMİSYONU
KALİTE YÖNETİM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
KOMİSYONLAR VE ÇALIŞMA GRUPLARI
RAPORLAR >>
Birim İç Değerlendirme Raporu (BİDR)
Program Öz Değerlendirme Raporları
İç Kontrol Standartları Gerçekleştirme Raporu
Memnuniyet Raporları
Kalite Politikası
Kalite Güvence Yönergesi
Kalite Güvence Rehberi
Liderlik, Yönetişim ve Kalite Politikası
Eğitim Öğretim Politikası
Toplumsal Katkı Politikası
PLANLAR >>
Stratejik Plan
Faaliyet Planları
İç Kontrol Standartları Uyum Eylem Planı
Performans Programları
EĞİTİM FAKÜLTESİ İYİLEŞTİRME PLANI
Performans İzleme Planları
İŞ AKIŞ SÜREÇLERİ
PAYDAŞ İLİŞKİLERİ
AKREDİTASYON
AKREDİTE OLAN PROGRAMLAR
NEDEN AKREDİTASYON?
FAKÜLTE AKREDİTASYON KORDİNASYON BİRİMİ
BİRİM DIŞ DENETİM EKİBİ
BİRİM TOPLANTILARI
FAYDALI LİNKLER
DEKANA YAZ
İletişim
Ara
TR
/
EN
TR
EN
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TR
/
EN
ANASAYFA
HAKKIMIZDA
DEKANIN MESAJI
TARİHÇE
MİSYON - VİZYON
Personeller
GÖREV TANIMI
ORGANİZASYON ŞEMASI
HİZMET STANDARTLARI
AKADEMİK
BÖLÜMLER
EĞİTİM BİLİMLERİ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ABD
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ABD
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ABD
EĞİTİMİN FELSEFİ, SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ ABD
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ABD
EĞİTİM YÖNETİMİ ABD
HAYAT BOYU ÖĞRENME VE YETİŞKİN EĞİTİMİ ABD
GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ
MÜZİK EĞİTİMİ ABD
RESİM İŞ EĞİTİMİ ABD
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ABD
MATEMATİK EĞİTİMİ ABD
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ABD
TÜRKÇE EĞİTİMİ ABD
TEMEL EĞİTİM
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ABD
SINIF EĞİTİMİ ABD
ÖZEL EĞİTİM
İŞİTME ENGELLİLER EĞİTİMİ ABD
GÖRME ENGELLİLER EĞİTİMİ ABD
ÖZEL YETENEKLİLER EĞİTİMİ ABD
ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ ABD
YABANCI DİLLER EĞİTİMİ
ARAP DİLİ EĞİTİMİ ABD
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ABD
KALİTE
KURUMSAL >>
Misyon
Vizyon
Temel Değerler
Politika
PUKÖ DÖNGÜSÜ
KOORDİNATÖRLÜKLER VE KOMİSYONLAR >>
KALİTE KOMİSYONU
KALİTE YÖNETİM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
KOMİSYONLAR VE ÇALIŞMA GRUPLARI
RAPORLAR >>
Birim İç Değerlendirme Raporu (BİDR)
Program Öz Değerlendirme Raporları
İç Kontrol Standartları Gerçekleştirme Raporu
Memnuniyet Raporları
Kalite Politikası
Kalite Güvence Yönergesi
Kalite Güvence Rehberi
Liderlik, Yönetişim ve Kalite Politikası
Eğitim Öğretim Politikası
Toplumsal Katkı Politikası
PLANLAR >>
Stratejik Plan
Faaliyet Planları
İç Kontrol Standartları Uyum Eylem Planı
Performans Programları
EĞİTİM FAKÜLTESİ İYİLEŞTİRME PLANI
Performans İzleme Planları
İŞ AKIŞ SÜREÇLERİ
PAYDAŞ İLİŞKİLERİ
AKREDİTASYON
AKREDİTE OLAN PROGRAMLAR
NEDEN AKREDİTASYON?
FAKÜLTE AKREDİTASYON KORDİNASYON BİRİMİ
BİRİM DIŞ DENETİM EKİBİ
BİRİM TOPLANTILARI
FAYDALI LİNKLER
DEKANA YAZ
İletişim
Hızlı Erişim
FAKÜLTE TANITIM VİDEOSU
DERS PROGRAMLARI
SINAV PROGRAMLARI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ
ÖĞRENCİ DANIŞMANLARI
DİLEKÇE - FORMLAR
ÖĞRENCİ FORMLARI
PERSONEL FORMLARI
ANKETLER
SÜREÇ YÖNETİMİ EL KİTAPLARI
Akademik Birimler Süreç Yönetimi El Kitabı
İdari Birimler Süreç Yönetimi El Kitabı
SAYILARLA MAUN
BOLOGNA
Maun Bologna Rehberi
Bologna Ana Sayfa
MÜFREDAT VE DERS İÇERİKLERİ
PROTOKOLLER
MEZUNLARLA İLETİŞİM
KARGEM
FAKÜLTE OKUL İŞBİRLİĞİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI
FOTOGRAF GALERİSİ
İŞ BİRLİĞİ YAPILAN KURUMLAR
ÖĞRETMEN AKADEMİSYEN SEMİNERLERİ
KODA
ERASMUS + KOORDİNATÖRLÜĞÜ
DERGİMİZ
ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ-OBS
UZEM
AKADEMİK TAKVİM
Previous
Next
Tüm Haberler
Öğrencilerimiz Balpeteği Anaokulunda İngilizce Öğretecek ...
EĞİTİM FAKÜLTESİ FUTSAL TURNUVASI DÜZENLENDİ
TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNDEN ÖZEL GEREKSİNİMLİ ...
Fakültemizde Birim İç Kalite Güvence Sistemi Gözden ...
Fakültemizde Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi. ...
Fakültemize Yeni Kayıt Yapan Öğrencilere Oryantasyon ...
Tümünü Görüntüle
Tüm Duyurular
Pedagojik Formasyon Eğitimi Ara Sınavı (vize)
Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalışma Başvuru Mülakatları ...
Çift Ana Dal Programı (ÇAP) Başvuru Sonuçları
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına İlişkin ...
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Çift Ana ...
Muş Alparslan Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu ...
2024-2025 Güz Yarıyılı Merkezi Yerleştirme Puanıyla ...
2024-2025 Güz Yarıyılı Kurumlararası (AGNO) Yatay ...
2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Mazeret ...
Tümünü Görüntüle
Tüm Etkinlikler
Tüm Etkinlikler